HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

San Wingo Krónikája

én, csakis én

cimborák

2007.07.14. 02:49 fokaaa

Ashley-kiadatlan remekművek

kedvenceim egy közös könyvből.


A kezdet

...Szerelmes versek, rózsák, szonettek
Angyali hőstettek, kihült érzelmek,
Győztes csaták, elhalt ötletek,
Mint egy hűtlen csók mögötted,
Mit sem érnek...

Naív, érzelmetlen szerelmek,
Felszeletel szívremekek,
Félresikerült balítéletek
Mint egy hűtlen csók mögötted,
Mit sem érnek...

Keresés, kutatás, imádat,
Milliónyi elbűvölő női alak,
Széttört álmok előtt heverő falak,
Mint egy hűtlen csók mögötted,
Mit sem érnek...



Itt álmodtam meg...

Itt álmodtam meg az életet.
Itt öltem meg a hitemet.
Itt voltam először boldog.
Itt követtük el az első csókot
Veletek Angyalok, veletek Démonok

Itt haltam meg először
Nem láttam a Napot a Hold gyönyörétől
Felgyújtottam a szívemet, éltem,
Megtanultuk, én szépen kértem,
Veletek Angyalok, veletek Démonok.

Eltörött a szárnyam, pedig szálltam
Veled szálltam, pedig nincs is szárnyam
Döntöttem, a szívemet hozzád költöztettem
Istenem, szerettem, így vétkeztem,
Veletek Angyalok, veletek Démonok.

Ebben a szobában éltem, s álmodok
Veletek Angyalok, veletek Démonok.
Főbenjáró bűnök, szerelem, gyengeség,
Démoni napfény, angyali sötétség...


the Lord bless you my friend.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sanwingo.blog.hu/api/trackback/id/tr25117779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása